zondag 22 juni 2014

Lacy Sunshine...Eleanor and Pickles


 Het is weer tijd voor een challenge bij Lacy Sunshine...dit is mijn DT kaart. Thema, Anything Goes en omdat het Eleanor
en Pickles birthday is gebruiken we deze digi's.
Happy birthday Eleanor and Pickles....

Ik heb even niet mee kunnen doen omdat ik heeeeel druk was om projecten voor de magazine van Lacy Sunshine. Ik heb 3 projecten ingeleverd met veel foto's....het is een digitaal blad met meer dan 120 pagina's. Je kan het abonnement hier vinden. 


Ik heb de image ingekleurd met copics, de randen zijn bewerkt met distress inkt en een stempel van Prima Marketing.


Tekst heb ik van de computer gehaald.


voor als je mee wilt doen...

Groetjes, Thea

1 opmerking:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.