vrijdag 4 oktober 2013

Weer leuk nieuws....

Vandaag mag ik jullie eindelijk laten weten dat ik een nieuwe designers job heb.
Ik ben gevraagd om bij het team van Lacy Sunshine design te komen. Ik heb er even over moeten
nadenken, maar vind te afbeeldingen zo leuk dan ik maar ja...gezegd heb. Althans voor 3 maanden
om te kijken of ik het in mijn drukke schema kan plaatsen. Heather dank je wel voor deze kans,
en ik weet zeker dat we een leuke tijd tegemoed gaan.
Mijn eerste kaart is al ingeleverd en die komt 13 oktober op mijn blog.
Willen jullie een kijkje nemen op hun challenge blog.
en hun geweldige winkel vind je hier.
Ik heb er zin in...

Groetjes Thea  

4 opmerkingen:

  1. Proficiat Thea.Veel succes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    Super leuk dat je DT lid bent geworden. Ik was al een tijdje niet op je blog geweest, maar je hebt er weer prachtige creaties op staan. Veel succes als DTer .

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea! This creation is soooo amazing! I love your coloring of lil Gusty Oak digi, she looks so beautiful in the colors you used! The cheesecloth adds such a nice touch. Beautifully made! So happy you are a Sunshine Girl! What a talented Lady you are! hugs xxxooo

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.