dinsdag 1 oktober 2013

Kerstbal met een Bildmalarna....


Wow, het was even een gedoetje....maar toen ik het eenmaal door had ging het prima....je moet het alleen even weten.
Waar heb ik het over...de nieuwe folding die van Nellie Snellen, ik vind deze folding dies zo leuk dat ik een paar leuke voorbeelden ga maken van verschillende dies en hier mee op de Krea Doe een demo mee ga geven, weet nog niet op welke dag, want elke dag doe ik of iemand anders, iets anders....


Ik heb de snijmal 2x uitgesneden en deze aan elkaar geplakt. Alle randjes met Distress bewerkt en heel veel sneeuw gebruikt. Op het sneeuw heb ik diamont dust gestrooit...geweldig vind ik dit...vroeger al op het keramiek veel gebruikt en nu weer op mijn kaarten, lol. 


Zo ziet de kerstbal uit vanaf de zijkant en achterkant....leuk toch...deze mal heeft verschillende mogelijkheden....kan bv ook gemaakt worden als een theelichtje of pompoen.



Deze kerstbal doet ook mee aan de challenge van Inky Chicks....two dies...


Copics:

huid- E50 E51 E53 R20 R30
haar- E40 E41 E43 E44
kleding- BG70 BG71 BG72 BG75
BG71 heb ik zelf gemaakt
bloemen- R81 R83 R85 BG73 BG75 E21 E23







    

6 opmerkingen:

  1. ohh die ziet er wel heel erg gaaf uit. Moet ik misschien toch maar is naar gaan kijken :) of kijken of er een cuttingfile is wat er op lijk voor de Cameo ;)
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook weer geweldig. Wel heel leuk idee zo zeg. Mooi gekleurd ook weer

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstbal heb je gemaakt! Wie wil die nou niet in zijn boom hebben :-) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your Card is magnificent...wow...its amazing :) Love it
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstbal.ziet er super mooi uit.Jammer dat ik niet naar de krea doe kom had graag de uitleg wel eens willen zien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zeg, ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.