dinsdag 15 oktober 2013

Inky Chicks...your fav sentiment


Nieuwe challenge bij de Inky Chicks...je favoriete tekst...tja nu heb ik een probleem, want die heb ik niet echt.
Maar deze tekst vind ik op dit moment wel erg leuk, heb hem ook een paar keer gebruikt....jf i had a flower for every time you made me smile and laugh, i'd have a garden to walk in forever...nou mooi of niet.


De tekst en stempel zijn beide van Bildmalarna...


Op de foto hierboven zie je twee gevouwen cirkels, die zijn gemaakt met folding dies van Nellie Snellen.


Dit mooie roosje is gemaakt met een snijmal van MFT.


Die leuke kleine stipjes zijn gemaakt met liquid pearls...
we hebben diverse kleuren hiervan, binnenkort in de shop. 


Gebruikte copic kleuren:

huid- E13 E11 E00 E000 R30
kleding-B41 B45 C1 C3 C5
Bloem- YG61 YG63 R81 R0000
haren- C1 C3 C5 C7
Groetjes,


       

5 opmerkingen:

  1. This is stunning! Love the colours and sweet image, so pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit!
    Mooie stempeltekst en wat een mooie kleuren.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje

    heb je hiervan gemaakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is gorgeous Thea, I love the roses and other embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.