maandag 30 september 2013

LaLaLand....Winter


Dit is mijn laatste kaartje als Guest Designer voor LaLaLand. Het waren 2 drukke maanden want elke week moest ik een kaartje inleveren, maar het het met plezier gedaan. Ik wil dan ook Irina en Rosemary ontzettend bedanken voor deze kans en het mooie DT pakket.


Deze prachtige winterster is gemaakt met een mal van Nellie Snellen, geweldig zijn ze....op de Krea Doe ga ik ze dan ook laten zien hoe dit werkt. Er zullen daar verschillende demo's zijn en elke dag wat anders.


De blauwe ijsvlok op de foto hierboven is van Noor. 



Copics:

Huid: E50 E51 E53 R20 R30
Haar: E50 E23 E25
Jurk: BG70 BG72 BG75



Snowflake Garland Marci (w/ Sentiments) Rubber Stamp    

4 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Thea en zo schitterend ingekleurd. Hele mooie heldere kleuren!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een prachtig kaartje geworden, hele mooie kleuren. Hou er wel van als niet de originele kleuren worden gebruikt.

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje heb je weer gemaakt Thea, prachtig!
    Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.