maandag 12 augustus 2013

LalaLand challenge....Blues en Greens....


Mijn 2de Guest Designer project....de challenge Blues en Greens...


Ik vind dit echt jongens kleuren, dus....een jongenskaartje.
Ook al is dit niet altijd makkelijk.
Voor deze kaart heb ik Retro Luka gebruikt. Een nieuwe
stempel van LalaLand. Je kan ze hier vinden-http://shop.lalalandcrafts.com/Marci-and-Luka-Stamps_c5.htm


Het designpapier heb ik bewerkt met een distresser....een zutter....de grote blauwe steampunk komt van een mal van Tim Holz.


De kaart is vooral versierd met spullen van Tim Holz...ik vind dit echt geweldig....lekker stoer.


Ook het stukje filmrolletje is van Tim Holz...tja echt een tim holz kaartje geworden,lol.
De vlaggetjes zijn van LaLaLand.
Wil je een keertje meedoen, dan moet je hier zijn....http://lalalandcrafts.blogspot.nl/


Copics:

Gezicht- E50 E51 en E53
Haar- E41 E42 E44 en E47
Shirt- G20 G21 en G24
Broek en Jas- B21 B24 en B26


      

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous boy card, love the way you made it boyish :)
    Great colours too - love it :)
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.