donderdag 6 juni 2013

Kado tasje...


Toen ik dit kado tasje op de blog van stempeleinmaleins zag kreeg ik meteen zin om ook zoiets te maken.
Ik vind het altijd leuk om iets te maken waar in je een kadobon of stempel enz in kan doen.


Zoals je kan zien op de foto hierboven is het dus een doosje.
Zo leuk om te maken, je moet maar even een kijkje nemen op hun blog.  


Ik heb om het afdrukje een stippen effect gemaakt.
Hier kan je het goed zien, ziet er rommelig uit van dichtbij,
maar als je het in het totaal plaatje ziet geef het een extraatje.


De bloemen zijn gemaakt met een stempel van Heartfelt creation. Hier gaan jullie nog meer van zien de komende tijd. Deze stempel is van Saturated Canary, die wij ook in de winkel hebben. En hij is ingekleurd met copics.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk tasje Thea! En wat leuk die bloemtjes :) Nog een hele fijne dag!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt en de kleuren en details zijn fantastisch!
    Fijn weekend, liefs Hanny

    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kadotasje Thea, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.