maandag 3 juni 2013

Just for you...


Vandaag nog een bloempot gemaakt, maar dan op een kaart...met een Magnoliaatje erbij. De kaart is wel 16 bij 16, dus best wel groot maar vond het bij zo een grote pot wel passen.


Deze bloempot en bloemen zijn gemaakt van stempels en snijmallen van Heartfelt creations...ik heb nog andere bloemen waarmee ik binnenkort ook even ga spelen.



Ook heb ik sinds kort de leuke potjes van Viva Decor ontdekt, ben daar echt weg van....geeft net even iets extra aan de bloem, kaart enz.



Heb mijn Magnoliaatje ingekleurd met copics....ben dat weer helemaal opnieuw aan het ontdekken....lol

Heb je nog vragen over mijn kaart dan hoor ik dat graag.

Groetjes, 

1 opmerking:

  1. Good morning sweetie...

    I love today's creation so much...

    Fabulous colours too....

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.