dinsdag 11 juni 2013

Inky Chicks - LOVE


Een tijdje geleden ben ik benaderd door iemand van de Incky Chicks met de vraag of ik zo af en toe een guest designer wilde zijn...en na lang nadenken heb ik het geaccepteerd, ik ben vrij om te doen wat ik wil(moet me wel aan het thema houden natuurlijk) en ik weet behoorlijk wat weken van te voren wat ik moet maken dus dan is dit te doen voor me.  


Het thema van deze challenge is LOVE. Toen ik deze opdracht kreeg, had ik net deze mal binnen gekregen en ja dan kan je het niet laten om daar dan ook iets mee te doen.
Het was wel even puzzelen en na wat you tube filmpjes gekeken te hebben is dit het geworden. 


Ik heb gewerkt met designpapier van Fabscrap, stempels van Heartfelt creations en Magnolia en de kaart is gemaakt met 2 mallen van Sizzix. Op de bloemen die van Heartfelt creations zijn zitten ook nog allerlei 'verfjes'van Viva Decor.
Je kan dat goed zien op de eerste foto.


De kaart is versierd met een hartjescharm, chalk, een hart en tekst stempel van Magnolia, vlinders van Martha Stewart en bloemen die uitgeknipt zijn uit het designvel....


De Magnoliaatjes zijn ingekleurd met copics. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik heb er in ieder geval met veel  plezier aan gewerkt. 


Ook wil ik de dames van Inky Chicks ontzettend bedanken voor deze kans. Ik ben echt vereerd. 
Willen jullie ook meedoen aan deze challenge kijk dan even op de blog van de Inky Chicks
Heel veel succes en tot de volgende keer...


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd.
    Het is een prachtige kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Thea.
    Supermooi uitgewerkt.Zal een sgaan kijken op het blog.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Thea! I love this card and your decorations. What is the cards name? Were can I find a tutorial or instructions on it? Would love to know!
    Thanx for showing a great blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi sollan, thanks for your kind words....
      This card is made with 2 dies from sizzix....its called 3d flip album...
      hope this helps....
      We get them soon in our shop....

      Thea

      Verwijderen
  4. Ohhhh wauww het is een plaatje Thea.
    Ik heb de mal ook en is echt super leuk om mee te werken.
    Je kleur gebruik vind ik super mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This has been my favorite card so far. I love how funky and different this design is. Everything looks wonderful and the attention to detail is amazing. This is really wonderful work.


    http://online-phd-uk.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.