zaterdag 29 september 2012

En nog maar zo een kaartje....


Dit kaartje lijkt op mijn vorige kaart, maar toch is ie anders.Ik vind het zooooo leuk om met de materialen van Unique te werken. Binnenkort is het bij ons in de winkel.
Het kaartje is net zoals het vorrige kaartje gemaakt met Pion design papier, er staan allemaal ijssterren op
het papeir, alleen zie je daar niet zoveel meer van, lol.
Ik ben gek op versieren, en soms gaat dat ten koste van het papier.





Hoe heb ik mijn kaart gemaakt:
Als eerst heb ik een wit cardstock gesneden van 15 x 30 cm, en dubbel gevouwen.
Daarop du mijn Pion design papier opgedaan, alles is met een bruin chalkje bewerkt.
In de hoeken zitten dus papieren hoekjes van Unique, deze heb ik ook bewerkt met chalk en een stipje erop
gedaan met mijn pearlpen.
Ik heb 2x de distressed doily uitgestansd, bewerkt met chalk en deze op de kaart gelegd.
Daarna een nestabilitie gebruikt (floral oval) en dit weer uit pion papier gesneden en op de kaart geplakt.
Ik heb ook vanalles bewerkt met een fijne swirl stempel.
Bovenin zit nog een So Wrapped Starlight, een doohickey van Magnolia met daarop een strik van tule en
een ster charm.
In het midden zit een stans van Memory Box, het zijn er twee....op de onderste heb ik mijn afdrukje
gemaakt en  de bovenste is weer met design papier uitgesneden.
Hier beneden op de foto kun je ook de mal zien.
Ook zie je nog 2 mooie swirls van Unique, waarop ik sterretjes heb geplakt die uit de stans van Magnolia kwam.


Gebruikt Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Desert Clay, Ice Blue,  en stickels op de vleugels.



Gebruikte mallen.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden, ik heb er met veel plezier aan gewerkt. En ik denk dat jullie nog meer van dit soort kaartje zullen gaan zien....want ik vind dit top. Groetjes,



11 opmerkingen:

  1. Thea is weer super mooi kaartje meid ,dank voor goeie uitleg xxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heet leukkkk, hij is geweldig echt gaaf met die swirls allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous Christmas card,very elegant
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje ziet er weer super uit.
    Zijn de mallen van memorybox al te koop?
    Vind ze nml. erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat een dotje weer, ze is zo lief die tilda! Leuke malletjes heb je gebruikt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten allemaal,mijn complimenten hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje weer Thea.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi kaartje Thea.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart hoor!Je ziet dat er met zorg aan is gewerkt.Vooral mee doorgaan hoor.grkutselheks

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.