maandag 28 mei 2012

Dutch Magnolia Lovers....33



Nieuwe challenge bij de Dutch Magnolia Lovers....en deze inspiratie foto is de opdracht....en is door onze Jeanette verzonnen...leuke opdracht Jeanette!!!!


...en dit is wat ik er van gemaakt heb. Dit doosje hebben ik al eerder gemaakt op de Sol pagina van Krea Teja...ik vond dit zo leuk dat ik hem nog maar een  keer gemaakt heb.


Het design papier is van Magolia net als de stempels....ik heb de zeemeermin op de oester gezet...vond dit wel zo leuk...
Ik heb alle randen bewerkt met mijn Zutter (distresser) en toen met een chalk bewerkt.
Er zit van alles op, pareltjes....pearlpen....parellint....papierendolie....schelpen....
Het windmolentje heb ik ook gemaakt maar het modelletje komt van de Hema.... 



In het doosje heb ik ook schelpjes gedaan, maar je kan daar ook zeepjes, waxinelichtjes of gewoon een leuk kadootje in doen....



Gebruikte Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Sandolar, Desert Clay, Pewter, Wintermist Grey, Tahitian Bleu en Oyster...



8 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt weer Thea, en wat een prachtige kleurtjes H2O heb je gebruikt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een super mooie kaart is dit!! Prachtig met die golven en al die pareltjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige kaart Thea! Er leuk is die!! Met al die leuke details, je weet niet waar eerst te kijken :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende uitvoering Thea!!! Werkelijk fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Thea.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaart , Thea. Ik vind je windmolentje helemaal geweldig. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een super gaaf kaartje, erg leuk die schelpjes!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.