vrijdag 13 april 2012

Yeahhhhh....Melanie 18 jaar....


Vandaag is mijn dochter Melanie jarig....18 jaar....wat een leeftijd. Het is een heerlijke meid, die goed in het leven staat. Ze doet het zeer goed op school(grafisch lyceum), heeft een  lief  vriendje, heeft een baantje, is lief voor het broer, is altijd vrolijk( behalve als ze net uit haar bed komt, hihihi) kortom een toppertje....


En voor haar heb ik dus dit theelicht/kaart gemaakt, dan kan ze dit leuk in haar kamertje neerzetten.
Ik heb dit weer met Graphic 45 design papier gemaakt...jullie zullen het wel zat zijn ondertussen....maar dit vond zij zulke leuke kleurtjes dat ik het niet kon laten om het te gebruiken. En zij is tenslotte jarig.... 


De tekst is van de nieuwe Marianne Design mallen gemaakt, ik vind dit een leuke lettertype....
De dolie die erop zit is van Cheerylynn design.


De Twinkling H2O die ik gebruikt heb zijn dezelfde als bij de andere kaarten met dit design papier....



Ik ga me nu klaarmaken voor de beurs in Zeist....moet zo opbouwen....wie weer zie ik jullie daar....
Fijne dag.... 


18 opmerkingen:

  1. Wat supergaaf zeg en wat een leuk idee met dat kaarsje. Helemaal top!

    Groetjes, ClaudiA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morning sweetie this is stunning, I love the layout you have used, fabulous creation huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter, ook alweer een hele leeftijd :)
    Een geweldig theelichthouder heb je voor haar gemaakt, echt schitterend !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Mooie kleuren dat vind ik ook. En uiteraard van harte gefeliciteerd met je dochter. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter, 18 is een mooie leeftijd hoor.
    Je kaart/theelicht is heel erg super gemaakt,
    je dochter zal er met plezier van genieten.
    Een goed en gezellig weekend.
    Grtjsss Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel een heel mooi theelichtje. Ik vindt hem geweldig. Super kleur!!!!
    ik hoop dat je flink wat verkoopt in Zeist. Helaas kan ik niet komen.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter!
    Het theelichtje is superleuk geworden!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een leuke creatie, knap gedaan!
    en voor je dochter: gefeliciflipstaart met deze mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gave craetie, erg mooi. Mooie kleuren en leuk zo met die kaars.

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je dochter,en je theelicht creatie zal vast in de smaak vallen,prachtige kleurtjes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een leuk kado heb je gemaakt echt super tof
    groetjes en een leuke verjaardag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter en je theelicht creatie is schitterend mooi gemaakt. Ze zal er wel heel blij ermee zijn. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh Thea,wat is dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Thea,wat een leuke thee licht kaart heb je gemaakt lekker vrolijk van kleuren prachtig.
    Succes op de beurs en ik kom zeker even bij je langs.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een plaatje. Gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Je Dochter Thea.
    Je heb een prachtig mooi theelichthouder voor Haar gemaakt.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je dochter en wat een beauty van een kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Thea, dit is een prachtige theelichtkaart/houdertje!! Helemaal geweldig, daar zal je dochter super blij mee geweest zijn :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.