woensdag 18 april 2012

Workshopje op de beurs van Art Specialy...


Zoals beloofd de foto van de workshop op de beurs in Zeist....
Je kon kiezen voor een blauwe of een roze....
Op de beursvloer gingen we het afdrukje inkleuren met de Twinkling H2O...en het pakketje kon je
dan thuis verder afknutselen...
S'avonds deden we hetzelfde workshopje alleen daar gingen we ook het envelop/kaartje in elkaar
knutselen, als daar tijd voor was, sommige mensen konden niet kleuren of knutselen....
We kregen één uur per groep van 12 mensen, en dit bleek achteraf te kort te zijn....dus volgend jaar
moeten we dit anders regelen...
De reacties waren wel weer erg leuk en ik vond het weer een gezellige avond....      


Mochten jullie ook zo een pakketje willen, ik heb er nog een paar over, ze kosten 3 euro...op is op....
stuur dan even een mailtje naar info@kreateja.nl....dan komt alles goed...dit is dus zolang de voorraad strekt.

N.B. De blauwe workshoppakketjes zijn inmiddels uitverkocht. Een ieder die heeft gereageerd krijgt dit weekend (21/22 april 2012)  bericht en een factuur.



14 opmerkingen:

  1. Oeps je mailadres, wat in je post staat, klopt niet?
    Ik wilde mijn mail versturen maar kreeg een foutmelding.
    Ik wilde wel 1 of 2 pakketjes van je kopen.
    Dus ik doe het nu even op deze manier.
    Ik ben te bereiken op 31svdv@gmail.com

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het kaartje gezien bij Marjon.
    Zij heeft samen met Liesbeth het kaartje bij jou gemaakt en dit zag er super mooi uit.
    Zelf kon ik jammer genoeg door ziekte niet mee.
    Vind de twinkling H2o ook super mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, helaas kon ik in Zeist niet bij zijn. Nu ik dit zie baal ik helemaal. Als je nog steeds pakketjes over hebt, heb ik interesse. Geprobeerd je, net als Sieta te mailen, maar je mailbox zit vol. Groetjes, Mienokje (@gmail)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik heb begrepen dat onze mailbox vol zit....Jan is onderweg naar huis en zal hem zo spoedig mogelijk weer legen....sorry voor het ongemak....ik denk dat iedereen een pakketje wil, lol....

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oke, ik maar denken dat het aan mij lag maar je mail komt retour,
    ook ik wil er graag 2 een roze en een blauwe
    gr anja scrap4yfun@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het kaartje ook al zo leuk, kreeg ook het mailtje retour.
    Als je een pakketje over heb, wil ik er graag 1, kleur maakt niet uit.
    Mijn email is ingeleeuwtje@gmail.com.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh die zien er zo
    schattig uit!!!

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje en envelope is het geworden zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Thea,

    Wat een leuke workshop, ik baal nu helemaal dat ik niet naar Zeist kon. Ik hoop, dat er nog een setje over is. creativefunfactory@gmail.com

    Grt. Carla Ririassa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Thea, workshop was inderdaad leuk. Ik was erg blij dat ik kon aanschuiven want ik wilde graag je creatie maken. Jullie waren ook erg gezellig. Onwijs bedankt nog. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk pakketje heb je samengesteld :) Erg mooi!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Morning sweetie, this is absolutely gorgeous...

    Love the colours that you have chosen just fabulous...

    Have a fab weekend huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.