maandag 16 april 2012

...kleine impressie van de beurs en workshop...


Even een foto van bovenaf...het was toen toch even rustig....
Zoals jullie kunnen zien is het lekker druk op de beurs....


Miriam en haar dochter kwamen weer even een workshopje volgen....de dochter kleurt heel graag
met de Twinkling H2O. Vorig jaar was haar eerste keer en ze heeft zeker vorderingen gemaakt.....nu
weer even een jaartje oefenen en volgend jaar weer terug komen....  


Ook miriam wilde het even leren zodat ze samen lekker kunnen kleuren met de H2O... 


S'avonds gaven we ook een workshop voor de hotelgasten....dus even alles klaar zetten...


We zaten in het kapel...het was voor ons wel iets te krap opgezet....maar we hebben het gered... 


Om 8 uur ging de deur open en dan rennen de gasten naar binnen om een plekje te bemachtigen...


Joehoe....kijk dan....wij zijn er ook hoor, hahahahah


Ik vond het weer erg leuk dit weekend ondanks de lange dagen...ben nu wel moe maar voldaan.
Wat we gemaakt hebben zal ik straks in een ander bericht even laten zien....heb per ongeluk de foto's van 
mijn camera gehaald, dus ik moet even nieuwe foto's maken..


..

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk om het weer even terug te zien, ik heb genoten.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het een erg leuk weekend! MAar wil je aub die één na laatste foto wissen... Wat een rampzalige kop heb ik daar....whaha!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo,

    ik wou je nog even bedanken voor de swirl die ik mocht ontvangen ter gelegenheid van je verjaardagscandy.
    Hij zat deze morgen in de bus en ik ben er superblij mee!

    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea.,
    Wat leuk om fotoos te zien...nu heb ik helemaal spijt dat ik er niet heen ben geweest...
    Op naar de volgende dan maar....

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer erg gezellig uit! Spijtig dat het zo ver is van hier he :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er druk maar gezellig uit. Wat een leuk idee, een workshop 's avonds in het hotel. Als ik volgend jaar ga, wil ik in jullie hotel overnachten :-) Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je de fot's op je blog hebt gezet ,dit ga ik ons mindy straks even laten zien. Ze had enorm genoten van de workshop en volgende week heeft ze vakantie en dan gaat ze hem afmaken. Gisteren heeft ze wel met haar nieuwe kleurtjes zitten kleuren.
    Ook ikzelf ga natuurlijk oefenen met de h2o's .
    Bedankt voor de leuke workshop en goed uitleg en tot ziens in den bosch.
    liefs miriam en mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea, was weer erg gezellig!!!Waren we dit keer toch maar mooi op tijd s'avonds!! Ga hem straks even af maken en dan zet ik hem op mijn blog.Een gezellige dag, Colinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dag thea,

    Wat leuk zeg!
    mama liet het me net meteen lezen toen ik thuiskwam van school,
    ik heb gisteren alweer zitten oefenen.
    volgende week ga ik hem afmaken als ik vakantie heb,
    P.s nog bedankt voor de leuke workshop.

    Liefs Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit leuk Thea. Ook om jou en Jaqueline eens helemaal te zien!!!Mieke heeft me beloofd vanavond een maltje te sturen waarin ze verslag doet maar ik krijg zo al een heel goed beeld. Ook leuk om Miriam met haar dochter te zien en Mieke staat er absoluut niet rampzalig op maar gewoon precies zoals ze is, wel met een heerlijke blos (van opwinding??)!!
    Volgend jaar toch ook maar die kant op!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Thea. Nogmaals bedankt voor je leuke workshop. Ik heb er veel van geleerd. Tessa gaat het binnenkort ook proberen met H2O.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om de foto's van het weekend te zien. :D
    Ik vond het ook heel erg gezellig en heb goed afgekeken bij de juf. ;)
    O... en Mieke... mijn kop is nog veeeel rampzaliger!

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super toch dat mensen zo enthousiast op je workshops reageren
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea , wat een leuke foto-impressie van de beurs !! Met een leuk verhaal erbij. De WS-kaartjes liggen hier klaar om in elkaar gezet te worden.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.