woensdag 4 januari 2012

Eindelijk kan ik het bekend maken....

 Het heeft even geduurd maar nu kan ik het eindelijk bekend maken.....vanaf vandaag ben ik een designer voor de DEEP OCEAN CHALLENGE BLOG...deze blog is opgezet door Alberto....Alberto is nu ook designer op ons Krea Teja Team blog...en volgende week zal hij zijn eerste creatie aan ons laten zien...
 Maar ik dwaal af...ik ben dus gevraagd om ook bij hem designer te zijn en ik hoefde daar niet lang over na te denken. Alberto heeft een challenge blog opgezet met zeer veel getalenteerde dames die graag daar hun creaties aan iedereen wil laten zien....en ik moet zeggen het zijn super dames...jullie moet daar maar eens gaan kijken.    
 De challenge deze keer is LOTS OF WHITE...ik kwam ergens op een blog dit doosje/tasje tegen en vond dit zo leuk dat ik dit ook wilde proberen. Heb je interesse dan moet je maar even googelen op star box....het is een heel vouw werkje en je design papier moet dun zijn, anders lukt het niet. De deksel heb ik zelf gemaakt..De randen van de deksel en hengsel zijn geponst met een Martha Stewart pons. Het design papier is van SEI....  
 Aan de hengsel heb ik een label gehangen van Magnolia(doohickey) deze kan je dubbelklappen zodat je in de binnenkant nog een boodschap kan schrijven. De strik is van tule....
Op de deksel zit een schut element...hierin zit een mini magnoliaatje in...dit is echt perfect hiervoor...de uitgestanste krul doilie is van Memory Box....ik heb hier een stukje van afgeknipt en deze aan de andere kant geplakt. Voor de rest lekker versierd met bloemen.
 Onder het schut element zit nog een doilie van Marianne Design en alle randen heb ik bewerkt met een zilverkleurige inkt....
 Even een close-up van de bloemen...het schut materiaal is een soort kleine sneeuwkorreltjes....uit de oude doos....wie bewaard die heeft nog wat.


Ik ben reuze trots op mijn eerste creatie voor de DEEP OCEAN CHALLENGE ga vooral even kijken er zijn zulke mooie voorbeelden gemaakt door de designers...en misschien vind je het wel leuk om een keer mee te doen...ik ben reuze blij met deze nieuwe uitdaging...

14 opmerkingen:

  1. OOOOOOO THea , wat super voor je !! Gefeliciteerd ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwww gefeliciteerd Thea wat een eer zeg heel veel plezier maar dat zal wel lukken

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea
    Oh wat verschrikkelijk mooi zeg,echt helemaal te gek.
    Hoe kom je aan dat patroon?Verzin je dat zelf,helemaal top hoor!
    Gefeliciteerd!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk Thea, gefeliciteerd. En wat een binnenkomer als designer. Echt een schitterend doosje, met zoveel details. Ik heb de foto's al een paar keer zitten bekijken en zie telkens nieuwe dingen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, gefeliciteerd en je doosje is weer erg gaafffffffffffff. Heel mooi gedaan.
    Liefs Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi doosje, echt super mooi! En gefeliciteerd met je designer spot! Geniet ervan! Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend doosje is het Thea! Heel veel mooie details en een leuk idee om een mini magnolia te gebruiken ipv een grote!
    Succes met je nieuwe job en ik ben benieuwd naar wat er nog allemaal gaat komen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea

    Van harte gefeliciteerd.
    Wat geweldig hoor.
    Hier kun je mee voor de dag komen hoor.
    Echt een prachtig mooi kunstwerkje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je DT-schap en heel veel succes! Je creatie is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Thea, geweldig nieuws voor je!! En wat een prachtige creaties heb je al gemaakt :) Helemaal top :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Thea wat leuk voor je dat je deel uitmaakt van de Deep Ocean Team. Je hebt een schitterende creatie gemaakt, ziet er heel ingewikkeld uit maar wel super mooi met hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Thea en veel succes ermee.
    Je witte doosje is geweldig en ziet er super uit.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh Thea, wat een prachtige creaties op je blog. Waar haal je de tijd vandaan?? Ik volg je teamblog pas en ik zie dat ik hier ook veel inspiratie kan opdoen. Echt schitterend. Tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.