donderdag 22 december 2011

Mijn kerstkaart/versiering...voor Paula en Sjak....

 Zo hier zijn ze dan eindelijk....gisteravond heb ik ze aan ze gegeven, dus nu kan ik ze laten zien.
Dit is wat ik gemaakt heb voor Paula, Paula heeft heel veel roze en grijs in haar huis/en kerstboom zo ik heb voor haar een krans gemaakt in het roze/grijs.
Het designpapier wat ik hiervoor gebruikt heb is van Bella(wedding) dit is heel mooi papier...het glanst...heeft een sjieke uitstraling. Zoals jullie kunnen zien zitten er heeeeeeeeel veeeeeeeeeel bloemen op, dus je bent wel even aan het draaien aan je cutlebug of zoals ik aan mijn bigshot....maar het resultaat mag er dan ook wezen. De bloem is dan ook een doohickey van Magnolia. Ook heb ik voor de bladeren en de takjes een stans gebruikt nl: Holly Branch van Tim Holz...alle bloemen, bladeren en takjes zijn met een chalkje bewerkt.
 Ik heb hem weer ingekleurd met mijn Twinkling H2o.
 Nog even een close-up van de tekst...


 En deze is voor Sjak....sjakkie houdt van Kraft papier en blauw...dus dat is dan ook niet zo moeilijk he!!
Ook deze vindt ik erg leuk geworden....ik kan dan ook niet kiezen welke mijn voorkeur heeft...vindt ze beide mooi....hebben jullie een voorkeur?
 Voor dit kransje heb ik Magnolia design papier gebruikt, ik had nog wat over van een oudere serie...dit is dan nu ook op... de tekst is trouwens ook van Magnolia....uit de oude serie...


De dames waren blij verrast met hun kransje en het extra kadootje....ben benieuwd wat jullie er van vinden....

17 opmerkingen:

  1. Wauw Thea, Ik vind ze helemaal super!!
    Wat een werk maar wat zijn ze mooi geworden.
    Denk dat ze er wel heel erg blij mee zijn...

    Groetjes, Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi
    en idd kiezen kan ik ook niet ze zijn alle 2 prachtig
    gr.ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooh wat gaaf weer zeg, helemaal super hoor

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwwwwwwww wat zin die mooi wat geweldig gemaakt ik vind ze allebei schitterend maar mijn voorkeur zou uit gaan naar die voor Paula kwa kleur super mooi
    Wens jullie hele fijne dagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat zijn ze mooi....mijn smaak komt met die van Sjakkie overeen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blaren staan zeker op je handen? Wat een werk, maar ongelooflijk wat een mooie kransen. Ik zou niet kunnen kiezen, ze zijn allebei prachtig.
    Prettige kerstdagen,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig mooi THEA.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super mooi allebei! En die van mij hangt hier echt in de kamer te pronken, nogmaals heel erg bedankt!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea , wat heb je dat mooi gemaakt voor Paula en Sjekkie. Ze boffen maar. Mijn voorkeur heeft de blauw/bruine.... Fijne kerstdagen !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Thea,

    dit is niet te geloven, ik moet nog een foto maken maar.......... ik heb die ook gemaakt
    ik probeer morgen de foto te maken en dan laat ik hem je zien

    super mooi vind ik hem
    zo ga nu je tekst even lezen
    maar voor Sjakkie en Paula toch???
    fijne dagen
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zij allebei schitterend Thea.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net mooie dingen bij Jacqueline gezien!
    Maar jij, Thea hebt ook hele mooie creaties gemaakt! De kleuren vind ik helemaal geweldig!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kies voor de roze haha. Het is een prachtige krans en in het echt nog mooier. Hij hangt te pronken in de kamer en ik ben er superblij mee.
    Fijne jaarwisseling liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is mooooi! en wat een werk al die bloemetjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.