vrijdag 30 september 2011

Irma...12,5 jaar in dienst....

Dinsdag is een collega van mij 12,5 jaar in dienst. De laatste tijd hebben we veel van deze collega's, maar ze zijn dan ook allemaal in dezelfde tijd daar begonnen. We maken dan ook altijd een boek waarin we dan een pagina maken over deze persoon. Het mag van alles zijn een recept, een gedicht, een gekke foto of wat dan ook. Omdat ik het een beetje druk had met de beurzen, had ik hier niet echt de tijd voor, dus heb ik maar besloten om een kleinigheidje te maken.

Als je het strikje open maakt, komt daar een lekkere reep chocolade uit.
Dit patroontje staat op onze Krea Teja Team blog. Onze designer Jeanet heeft die gemaakt en ik was daar super blij mee. Het kost niet zoveel tijd en je hebt toch iets leuks.
Ga daar maar even kijken, je moet wel even naar beneden scrollen. Binnenkort komen alle tutorials apart te staan, maar daar moeten we nog even aan werken.

Voor het afdrukje heb ik een mini magnoliaatje gebruikt, precies de juiste maat hiervoor. Ik heb ze dan ook weer ingekleurd met de Twinkling H2O's ( natural linnen, fuzzy peach, cinnamon stick, en sandollar). De kantjes van het jurkje heb ik met stickels bewerkt.

Op de beurs in belgie heb ik van die mooie bloemen kernen gekocht, vond dit  hierbij goed passen.
Alle randen van het doosje en bloemen heb ik met chalk bewerkt.

Dit is de achterkant van het chocoladereep doosje. Ik heb haar naam en de aantal jaren met houten lettertjes gemaakt. Deze lettertjes zijn in orginale blank van kleur maar ik heb ze met mijn Twinkling H2O's bewerkt. Dit gaat prima. Deze lettertjes zijn bij ons te koop, ze zijn plusminus 2 cm en ze kosten € 0,50. Ze staan nog niet in de winkel maar mocht je interesse hebben dan moet je maar even mailen.

Ik wens jullie een fijn weekend, het wordt mooi weer, dus geniet er nog maar even van, dat ga ik ook proberen....
Groetjes,

15 opmerkingen:

  1. Een prachtig cadeautje, daar kun je dinsdag wel mee aankomen hoor! Het papier is heel stijlvol en die bloemenkernen zijn erg mooi!! (dank je wel xxx)
    Prettig weekend van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig cadeautje heb je gemaakt voor Irma.
    Echt super lief.
    Hier zal ze zeker blij mee zijn.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge jonge wat maken jullie allemaal supercreaties !!

    Dit is ook weer zo`n bjoetie !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend cadeautje thea
    erg mooi en de inhoud is ook erug lekker hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahah Thea,
    Ik bedoelde natuurlijk "wat maak je allemaal supercreaties" whahah...schrijffoutje


    Gr Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, ik ga gelijk het modelletje opzoeken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh Thea dit cadeau'tje is echt prachtig!! Daar zal je collega wel heel blij mee zijn :) En leuk he die kleine mini magnolia'tjes :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, dit is echt supermooi zeg, een schitterend cadeautje, daar zal ze vast wel heel erg blij mee zijn !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, hij is superleuk geworden Thea, enne...klopte mijn patroon een beetje haha. Leuk dat jij hem hebt gebruikt zeg (ik voel me zeer vereerd). Fijn weekend, groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow, daar zal ze blij mee zijn! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie cadeautje heb je gemaakt Thea! Mooi papier en leuke letters. Goed idee van Jeanet!
    Je kerstdoosje in de post hieronder vind ik ook geweldig!! Leuke vorm, mooi papier en prachtige kerstster erop!! (Ik loop weer eens achter met mijn blogbezoekjes vandaar dat ik op deze manier op allebei je posten reageer)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea , wat een super mooi en lekker kadootje heb je voor je collega gemaakt !! Ik vind die letters en die bloemenkernen erg gaaf ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie en lekker kadootje heb je voor je collega gemaakt zeg! Mooie kernen hebben je bloemen.
    Ik wil je bedanken voor je ontzettend mooie kaart die vandaag werd bezorgd! Ik waardeer dit enorm!!! Als ik weer wat ben opgeknapt plaats ik een mooie foto van alle kaarten die ik heb gekregen op mijn blog!
    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.