zondag 28 augustus 2011

Designteam Call Whimsy Stamps

Alles is weer een beetje op orde. De vakantie is nu echt voorbij en we hebben alle bestellingen uit de webshop weer een beetje op orde. Natuurlijk heb ik veel geknutseld de afgelopen tijd, maar ik kan het jullie helaas nog niet op de blog laten zien. Er zijn de nodige voorbeelden gemaakt voor de komende beurzen in Duitsland en België en er is begonnen met de creatie van nieuwe pakketten. Dan is het nu wel tijd om weer een beetje mijn blog bij te gaan houden.
Sinds ruim een maand hebben wij de stempels van Whimsy in het eigen assortiment. In het laatste online Whimsy Stamps Inpirations Magazine werd er gevraagd naar DT-members. Nou, dat lijkt mij wel heel erg leuk om in dat team aan de slag te gaan ...
Om er voor in aanmerking te komen moeten er drie projecten in het blogbericht staan.
Het eerste project is een kaart met een stempel van Whimsy Stamps "Chrissy Armstrong - Valerie's Gift". Uiteraard is het afdrukje ingekleurd met de Twinkling H2O's. Het papier komt uit een Paper Pad van First Edition "Christmas Joy". De kerstbomen zijn een Creatable van Marianne Design en de swirls zijn van Sizzix. De doily is van Cheery Lynn Design, "Dutch Scallop Square". De kaart is dicht gemaakt met tule. 
Het tweede project is een label met een stempel van Whimsy Stamps "Kenny K - Kitty Katastrophe". Het label is van Sizzix en de klok van Tim Holtz. De swirl is van Cheery Lynn Design, "Tropical Flourish". Ook een tekstempeltje van Whimsy Stamps is gebruikt. Het papier komt uit een Paper Pad van My Mind's Eye, "Stella - Hazel".
Het derde project is een box gemaakt met de boxmal nummer 6 van Crealies. Er zijn zes zijkanten waar om en om een afbeelding van Magnolia op gezet is. Op de andere zijkanten heb ik een label, hart en bloem gemaakt. De bovenste foto laat zien hoe de box is dichtgevouwen. Het papier wat er is gebruikt is van Magnolia "Butterfly Dreams". 
Ik hoop dat ik hiermee een kansje maak om in het Designteam te komen.
Morgen ben ik weer, want dan gaat de nieuwe challenge op het DML-blog van start.

16 opmerkingen:

  1. Zo dan, dat is even terugkomen van weggeweest. Drie schitterende creaties. En alledrie zo verschillend.
    Vraag me niet wat mijn voorkeur heeft, want ik kan niet kiezen.De box is prachtig. De label zo apart en te gek, en de kaart heeft een fantastisch mooie layout en een schitterende stempel.
    Weet jij dan wat ik het mooist vind??ik ook niet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Thea,

    de kerstkaart is heel mooi!
    De label vind ik ook leuk!

    Het doosje vind ik helemaal toppie!

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er weer heel mooi allemaal
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende creaties wat hier weer voorbij komt echt heel mooi ook de kerst kaart in het turquoise vind ik super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er prachtig uit allemaal succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je het mij vraagt heb je zeker een plekje verdiend met al dit schitterend werk! Ik vind de label persoonlijk het allermooist!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow Thea wat schitterend, vind ze alle drie even mooi!!!!!
    Succes met de DT Call.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Thea , jij bent echt actief geweest....wat een prachtige creaties !! Stuk voor stuk. Ik weet zeker dat je een kans maakt. SUCCES !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Thea, vooral die box van Crealies mét magnoliaatjes vind ik supersssss. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende creaties heb je gemaakt Thea.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creaties Thea!!
    Als het hier niet mee lukt weet ik het ook niet meer.

    Het doosje is helemaal prachtig.

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea

    Wat een pracht van een creatie laat je zien.
    Echt schitterend mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creaties heel mooi gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, dit zijn echt prachtige creaties! Ik wens je veel succes bij Whimsy Stamps, ik duim voor je ;) Zou leuk zijn he!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende creaties thea
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.