zondag 17 juli 2011

Kadootje voor Jan....

Hier ben ik dan weer zoals beloofd. Dit is wat ik gemaakt heb voor Jan. Het is geen kaart maar een verpakking om een kadootje heen. Jan heeft zich zelf getrakteerd op een playstation 3 (wij zijn nogal computerspelletjes freaks), maar had nog niet zoveel spelletjes, dus heb ik er maar 2 gekocht. Ik heb de basis zwart gemaakt en alles met 3 verschillende designs van Magnolia bekleed. Het stempeltje is van Magnolia een leuke stoere Edwin. Deze is natuurlijk weer ingekleurd met Twinkling H2O's.  De stansvorm is een nestabilitie en de doily is natuurlijk weer van Cheery Lynn Designs. Het geponste randje is een Martha Stewart pons. Ook heb ik een kruissteek pons gebruikt, deze is zo leuk....De swirl is van Magnolia (Doohickey). De vlaggetjes zijn stempeltjes, deze zijn van Maya Road.

Ook heeft Maya Road ritsen in verschillende kleuren, zo leuk om te gebruiken. Hier heb ik ze op 2 verschillende manieren gebruikt, gewoon een stukje en opgedraaid als een bloem (soort van, hihihi).


En dit zijn de spelletjes die Jan voor zijn verjaardag heeft gekregen. In de weinige vrije uurtjes die hij heeft hoop ik dat hij er veel plezier mee heeft.



17 opmerkingen:

  1. wat een mooie verpakking heb je gemaakt
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea

    Wat is dit prachtig mooi Thea.
    Prachtig mooi bewerkt.
    Prachtig mooi van kleur.
    Prachtig mooi gemaakt.
    Een fijne zondag verder.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er prachtig uit , gefeleiciteerd jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,
    wat een te gekke verpakking heb je gemaakt :) Daar zal jan wel blij mee zijn! En ook met de spelletjes!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,
    Dat ziet er leuk uit. Nog gefeliciteerd met jan's verjaardag!

    lieve groet
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweetie, this is gorgeous love the image and fab details, big hugs love Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!en was hij er blij mee?!vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    wat een leuke stoere kaart / verpakking heb je gemaakt. Ook erg leuk die ritsen.



    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt Thea,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.
    Vind die rits zo gaaf.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave verpakking Thea! Je hebt de rist ook erg leuk gebruikt. Jan zal er wel blij mee zijn geweest en natuurlijk oom met de inhoud. Kunnen jullie weer lekker gamen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk thea. Erg leuk met die ritsen. Zo krijg je eigenlijk wel een stoere bloem!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi!! Die rits is te gek!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhhhhhhh wat is Jan weer verwend wat heb je dit mooi gemaakt Thea die rits is helemaal supers

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super mooi gemaakt! Prachtig en heel leuk gedaan met de ritsen! Veel plezier met de spelletjes!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie heb je voor Jan gemaakt, erg mooi in die kleuren en heel leuk dat ritsje.
    Tot morgen, ik bel als ik er ben.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende cadeauverpakking thea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha geweldig! dat zou ik prachtig vinden. ik raak altijd helemaal gefrustreerd als ik met Henk spelletjes speel. hij slaat altijd met effect.. en weet precies altijd hoe het werkt. dat wekt alleen maar irritaties :) haha dus daar waag ik me niet meer aan. maar het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.