vrijdag 10 juni 2011

Workshopdag...18 juni.... Open Dag ... 18 juni ...

Bijna is het dan zo ver, nog 1 weekje wachten en onze 2e workshop dag is een feit. En o, wat hebben we er een zin in. Gisteren hebben Paula en ik alle pakketten gemaakt dus die staan klaar. Dit weekend gaan we de beschrijving maken en dinsdag ga ik met Paula en Sjak de workshop nog even oefenen.

Hier beneden zie je nog een SNEAK PEAK van onze workshop....lijk je dit leuk?...heb je zin om nog een dagje lekker te knutselen? of in ons winkeltje te shoppen?...meld je dan aan door op de Workshop banner in de zijbalk te klikken of hier.  ...er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar...

Kom je naar onze Open Dag ? Wil je heel graag iets hebben ?  Bestel het alvast via de webshop. Wij nemen het dan mee naar de Open Dag, want we hebben niet al onze artikelen beschikbaar. Betalen doe je uiteraard pas op 18 juni. Voor alle informatie over de Open Dag kun je op onze website kijken.

Tot volgende week,
Thea.

12 opmerkingen:

  1. Nouuuuuuuuuu dat ziet er mooi uit Thea kan niet wachten tot zaterdag hahahaha

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er al hartstikke mooi uit. jammer dat ik niet kan. ben dan nog op vakantie. maar alvast veel plezier.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ziet dat eruit Thea :)
    Spijtig dat ik dan juist op vakantie ben, anders had ik graag gekomen!! Veel succes en plezier zaterdag!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea

    Dat ziet er schitterend uit.
    Echt super.
    Een heel fijn weekend.


    gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je workshop kaartje is erg leuk geworden! En ik ben heel benieuwd naar het workshopproject!!!
    Fijne dagen, liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi workshop kaartje heb je gemaakt Thea! Ook ik heb zin in zaterdag! Oppas is geregeld, dus ik rij tegen half 8 jullie kant op, want ik ben er niet 1, 2, 3...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat ziet er Super uit Thea succes zaterdag en veel plezier !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOO Wat een leuke sneakpeak....ik ben zeker van de partij !! Leuk om een aantal collega-DT-ers te ontmoeten. Ik heb er zin in. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat een mooie sneak peek! Helaas moet ik vanaf a.s. dinsdag 10 dagen achter elkaar werken dus kan niet van de partij zijn (BAAL!)
    Ik weet zeker dat het super gaat worden.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOWWWWWWW Thea
    wat een super mooie kaart
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie workshop kaart heb je gemaakt Thea! Jammer dat ik er Zaterdag niet bij kan zijn maar ik hoop een volgende keer van de partij te zijn.
    Alvast allemaal heel veel plezier!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Ben vandaag voor het eerst naar jullie open dag geweest en wat een hartelijkheid, gezelligheid en sfeer. Volgende keer doe ik zeker mee met de workshop!!!! Nu in ieder geval mijn slag geslagen met leuke koopjes!!!! Helemaal super....

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.