maandag 16 mei 2011

Kado doosje voor Paula...

Vorige week vertelde ik jullie dat mijn vriendin Paula jarig was geweest en dat het kado doosje dat ik gemaakt heb deze week zou plaatsen, bij deze dus. Ik heb een vierkant doosje gemaakt van Maja Design papier en Mica, met daarop een losse deksel. Paula wilde graag als kadootje Twinkling H2o en ik heb het doosje zo gemaakt dat je in de hoeken 4 rijtjes met H2o potjes kon plaatsen. Maar omdat deze potjes zo goed als uitverkocht zijn wil ze deze later uitzoeken als de nieuwe voorraad geleverd wordt. We hebben net gehoord dat ze zijn opgestuurd, nu moet de douane nog meewerken, lol.

Hier zie je de bovenkant van het doosje. Een leuk bloemenpartijtje.

Je kan het doosje draaien en elke keer zie je een ander plaatje en andere versieringen. Ik heb hiervoor mini magnoliaatjes voor gebruikt. En ik heb ze met de Twinkling H2o ingekleurd. Zo leuk om te doen. En niet moeilijk.


Hier nog een andere kant van het doosje. Hier heb ik het magnoliaatje aan de buitenkant geplakt. Door dat ze zo klein zijn kan je nog genoeg zien aan de binnenkant. Het is wel allemaal roze, maar dat is Paula's lievelings kleur.Ze was er helemaal weg van, en mijn moeder ook die had er meteen één besteld voor haar verjaardag, lol.


Hier nog 2 lieve ingekleurde magnoliaatjes. De tekst is van Stampendous.


Vanaf vandaag kunnen jullie de nieuwe magnolia's preorderen. De plaatjes staan al op de website, ben je nieuwsgierig dan moet je maar even kijken.

Ook is onze andere vriendin intussen jarig geweest, maar omdat ze op vakantie was heeft ze haar kado nog niet gekregen dat doen we morgenavond. Dus van de week komt dit project dan op de blog, die ook al zo leuk is geworden.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Thea , in de vakjes waar de foto's zouden moeten staan zie ik alleen maar rode kruisjes....Op de rest van je blog zie ik wel foto's. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Thea gefeliciteerd met je vriendinnen, geloof meteen dat het een prachtig doosje is geworden, maar helaas ik zie ook alleen lege vakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu zie ik de foto's....!! Wat een gaaf kadoosje heb je gemaakt. Ziet er echt super uit. Daar zal ze zeker blij mee geweest zijn....Ik ben benieuwd naar je andere kado. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhhh wat een snoeppie daar zal Paula wel heel blij mee zijn geweest wat mooigemaakt toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend heb je dit gemaakt Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow wat een prachtige creatie is dit!!! leuk de mini magnoliaatjes en alle mooie details.......
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o super leuke doos de magnolia`s de tekst de bloemenpracht Super allemaal !!! ben al benieuwd naar je volgende

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Wat een superschattig doosje! Ik vind hem helemaal geweldig...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh Thea wat heb je dit prachtig gemaakt , heel lief al dat roze en de mini magnoliaatjes prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi thea , wat een geweldig doosje is dit geworden echt een sieraad om kado te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super mooie doosje heb je gemaakt, gelukkig kan ik het nu wel zien, gisteren alleen maar vakjes :) Het is echt prachtig gemaakt, geweldige details en een heel leuk cadeau!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu kan ik de foto's gelukkig wel zien. En hoe prachtig is dit geworden. En wat een oog voor detail heb je. Prachtig papier en fantastische bloemen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, nu kan ik hem zien...hij is schitterend geworden zeg! Daar zit een hele hoop werk in denk ik? Maar dat zal Paula zeker gewaardeerd hebben. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, nu word ik heel jaloers op Paula! Wat een prachtig doosje, wat veel mooie en subtiele details zitten erin verwerkt. Zo vergeet je bijna om naar de inhoud nog te kijken.
    Echt mijn diepe complimentjes, Thea!!!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie doosje Thea, ik heb hem in het echt bij Paula bewonderd, super gaaf!
    Mijn verjaardagsdoos is ook prachtig geworden en hij heeft een prachtig plekje hier op tafel gekregen, nogmaals bedankt!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.