maandag 30 mei 2011

Goedemorgen allemaal...

Vandaag is de DT-Call afgelopen, en wij hebben inmiddels onze keuze gemaakt. Degene die het geworden is hebben ook van ons een mailtje gekregen. Ik wil jullie hartelijk bedanken, wat een reacties, niet alleen via mijn blog ook ook via de mail. En wat een mooie creaties zaten er tussen, het viel dan ook niet mee om iemand te kiezen, want eigenlijk wil ik jullie allemaal, maar ja...dat gaat helaas niet. Mocht er weer een plekje vrij komen dan zal ik aan jullie denken.

Deze week gaat onze designersblog van start en we beginnen met een leuke candy...dus hou ons in de gaten...

Groetjes Thea 

4 opmerkingen:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.