zondag 13 februari 2011

Open Dag en Workshop op 19 februari.

Op zaterdag 19 februari zal onze hobbystudio voor het eerst sinds jaren weer een Open Dag houden. We vieren op deze dag tevens ons 18-jarig bestaan ! Veel nieuwe artikelen en fantastische aanbiedingen zullen er op deze dag beschikbaar zijn en de aanbiedingen rouleren ook nog eens gedurende de dag.
De firma Magnolia is zo vriendelijk geweest om de eerste acht stempels uit de nieuwe "Butterfly Dreams" collectie toe te sturen voor onze Open Dag. Ook zes nieuwe scrapvellen zullen er die dag verkrijgbaar zijn. Reserveren van de stempels kan nu al via onze webshop, maar alleen als je ze af komt halen op de Open Dag. Mochten er daarna nog stempels beschikbaar zijn dan kun je ze gewoon via de webshop kopen.
Natuurlijk hebben we op deze dag nog meer nieuwe artikelen.
Een groot aantal van de aanbiedingen zal a.s. woensdag in een speciale editie van onze nieuwsbrief worden verzonden. Heb je nog geen nieuwsbrief, dan kun je je hiervoor aanmelden via onze website.
Op dezelfde dag hebben we ook een workshop. Daar maken we dit doosje. Mocht je deze niet leuk vinden dan kun je ook nog kiezen voor een andere. De stempelafdruk wordt ingekleurd met de Aquamarkers. Inschrijven voor de workshop kan via onze webshop.
Meer informatie en de locatie (het is niet in onze eigen hobbystudio !) vind je op de speciale pagina op de website. We hopen jullie allemaal te verwelkomen op 19 februari a.s.

1 opmerking:

  1. Ik had er graag bij willen zijn. Had ik erg leuk gevonden maar helaas moet ik werken. Maar ik heb wel een stukje over jou in mijn blog gezet.

    groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.