woensdag 12 januari 2011

Wintertime....

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge...dit keer: een zomerse winterkaart...tja wat ga je dan maken he!! ik heb gekozen voor een winters tafereeltje met winter designpapier in zomerse kleuren... Ik heb hiervoor gekozen een Magnolia stempel en heb daar een ijssterren cirkel omheen gestempeld die ook van Magnolia is. Het afdrukje is natuurlijk ingekleurd met mijn derwentjes... Het papier is van Doodlebug(Happy Holidays). De kaart is voor de rest versierd met een tekstlabel van nestabiltie, een swirl snijmal van Magnolia, de label van Magnolia, grote ijsster pons van Martha Stewart en de kleine roze ijssterretjes is een snijmalletje van Marianne Design. In de ijssterretjes zitten strasssteentjes die je met een heattool erin moet plakken, binnenkort bij ons verkrijgbaar... Voor de rest is de kaart afgemaakt met stickels(star dust).
Hier is het afdrukje van dichtbij, helaas niet helemaal scherp maar zo kunnen jullie iets beter de details zien. Ik vond het een leuke opdracht want ik hou hier wel van, gewoon iets anders dan de traditionele kleuren...heel veel plezier met jullie kaartje en hebben jullie al gekeken naar de kaartjes van de andere DT- members? Groetjes, Thea


20 opmerkingen:

  1. zo ik ben een keer de 1e. Haley ligt te slapen en ik even bloggen.
    Je kaartje is prachtig maar dat had ik gisteravond al gezegd. Glitters zijn goed te zien zo dichtbij.
    Tot morgen liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dan, ik was de 1e maar tijdens het typen dus niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee , Thea , om een winterkaart met vrolijk papier te maken. Daar krijg je toch een beetje de zomer van in je bol....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk zo winters met een vrolijk lente tintje ik vind hem SUPER !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijk vrolijk kaartje, prachtig dat winterse met die frisse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave frisse winterkaart en originele interpretatie van de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,

    Wat een mooie kaart is dit geworden. Past goed bij elkaar de winter stempel en het zomerse kleurje.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaartje Thea, en hele mooie kleurtjes, daar word je inderdaad vrolijk van!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk zomers/winterkaartje Thea!
    Heerlijk in die vrolijke kleurtjes.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart!!
    Lieve groetjes, Mellanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart, jij had het dus heel anders opgevat, grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kerstkaart :)
    Zo mooi al die kleurtjes!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje thea mooie frisse kleuren voor de winter
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe mij maar de blauwe!!! oh, verkeerde bericht, LOL.
    Je kaartje is echt weer super mooi, echt een Thea kaart.
    Ik heb de Magnoliaatjes al gepre-orderd en ga nu het geld van gisteren overmaken.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje, Thea!! Heerlijk hè, werken met die vrolijke kleurtjes?

    Groetjes uit wit Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. ik ben zelf een beginner in kaarten maken en heb ook al wat boekenleggers gemaakt. Hoe kom je aan jou ideeen?

    Groetjes mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    erg mooi kaartje heb je gemaakt erg leuk zo'n zomers kaartje

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk vrolijk kaartje !

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk Thea, zo'n winterkaartje met zomerse kleuren!!
    Je wordt er helemaal vrolijk!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super vrolijk winterkaartje Thea!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.