zaterdag 30 oktober 2010

Stoeien met de Aquamarkers

Als voorbereiding voor de KreaDoe (al over anderhalve week) ben ik vandaag aan het werk geweest met de nieuwe Aquamarkers. Aquamarkers ? Die waren toch nog niet leverbaar ? Jawel, ze zijn gearriveerd. Jan heeft ze gisteren bij de groothandel opgehaald, dus kon ik vandaag heerlijk mijn gang gaan. Ze zijn dus te bestellen in onze webshop en we verzenden de reserveringen vanaf a.s. maandag. 
Dit is mijn eerste kaart die ik ermee heb gemaakt en ik heb me reuze vermaakt vandaag .... De stempel is uiteraard van Magnolia, het papier is van Best Creation. Ik heb de grote ponsen gebruikt van Martha Stewart voor de sneeuwster en de hulstblaadjes. De glitter spiralen in de bloemen zijn van Magnolia en alleen op de beurzen bij de Magnolia stand te krijgen. In de cirkel heb ik de stempel sneeuwcirkel van Magnolia gestempeld en met embossing poeder laten glitteren. Dat was een tijd geleden dat ik dat gebruikt heb (haha). Rondom de cirkel zit lint.
Morgen gaan we weer verder met de voorbereidingen voor de beurs, er zijn nog genoeg dozen uit te pakken. Het is hier een komen en gaan van vrachtwagens deze week geweest. En allemaal brengen ze enorme dozen. Waar gaan we dat laten ??
Een aantal van jullie hebben gevraagd hoe het nu gaat met mijn ogen. Het gaat weer een stuk beter, ook in de verte kan ik steeds meer onderscheiden. En ik ben zo blij dat ik met mijn geknutsel die bril niet meer op hoef te doen. Dank jullie wel voor de berichtjes. Ook de komende week zal ik jullie hopelijk op de hoogte kunnen houden van alle voorbereidingen.
Bedankt dat je bent komen kijken op de blog en ik lees al jullie reacties met heel veel plezier. Tot gauw.

20 opmerkingen:

  1. OO Dat is een mooi kaart , Thea !! En dat heb je mooi gekleurd met de aquamarkers. Heerlijk zo'n regenachtige dag om lekker te kunnen freubelen met nieuwe spulletjes......Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuke kaart Thea!
    Prachtig ingekleurd met de aquamarkers. Veel succes met de voorbereidingen van de beurs
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een verrassing. Leg de mijne maar alvast klaar, Jippie!
    Je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt en het stempeltje is zo mooi ingekleurd!
    Succes met de voorbereidingen.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart thea, mooie kleurtjes en mooi papier.
    Fijn dat het al een stuk beter mag gaan met je ogen
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Thea,lief je stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Thea.....dus je staat ook op de Kreadoe? Leuk, kom ik zeker even kijken bij je...
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Thea,
    en ik kijk er naar uit om je weer even te zien op de Kreadoe
    ben ook zeer benieuwd naar de paketten

    succes nog met de laatste dingen
    groetjes Hil
    je kaartje is super

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Thea, mooi gekleurd en het papier is prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel succes op de beurs en tot daar!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je karat is super !!! heel mooi kom zeker effe bij je kijken op de beurs !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, het kleuren ziet er heel mooi uit. Succes met alle drukte voor de beurs!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er goed mee gestoeid, want het is een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een dotje Thea ja je hebt knap gestoeit ik vind hen super gedaan en je kaart is ook weer zo mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Thea, heel erg mooi ingekleurd, succes met je voorbereidingen van de beurs :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een schitterend kaartje, Thea. Veel plezier met je aquamarkers!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd !
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och hoe smaakvol en lief, schitterend hoor Thea.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit noem ik niet stoeien, maar gewoon geweldig schilderen!!! Leuk werk he die aqua markers.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.