zondag 18 juli 2010

Nieuw...

Hoi Allemaal, ik kom jullie even een paar nieuwe papier lijnen laten zien. Allereerst een lijn van Echo Park, dit is een heel nieuw bedrijf die in mei begonnen is en nu hun eerste lijn papier uit heeft. Sweet summertime is de naam van deze lijn, en ik weet niet of ze door gaan in dit genre, maar dit bevalt mij wel, ik hoop jullie ook want deze is nu bij ons te koop, zie webshop.
Dan een nieuwe lijn van Basic Grey, ook al zo mooi. Deze lijn is in jongens (oliver-zie boven) en in meisjes(Olivia zie onder) uitgebracht. Ook de Paper Pads (15 bij 15 cm) zijn hiervan aanwezig.



Ook My Minds Eye heeft nieuw papier (So Sophie) en binnenkort komen er nog 6 nieuwe lijnen bij (niet zo goed voor onze portemonnee, hihihi). De 2 nieuwe kerstlijnen zijn al op onze CHA nieuws pagina te zien. Dit wilde ik even met jullie delen. Fijne zondag...

4 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,

    Prachtig papier. Binnenkort maar een bezoekje aan je webshop brengen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gatsie, ik vind er niks aan, ha,ha!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vindt het hele mooie papierlijnen!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea

    Wat een prachtig papier zeg, daar wordt je zo hebberig van hiii.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.