maandag 26 juli 2010

Hoiii...

Vandaag wil ik dit met jullie delen, althans met degene die niet op vakantie zijn. Dit is een klein doosje met een klein kaartje. Speciaal gemaakt voor een verjaardag om daar geld in te stoppen.
Het doosje heeft een afmeting van 9 bij 11.5 cm en het kaartje is iets kleiner. Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van verschillende merken(basic grey en nog één, sorry weet niet meer welke). De bloemen op het doosje zijn van Magnolia net als het stempeltje hieronder op de foto.
Als je de strik los maakt dan kan je de kaart open klappen, de vouw zit aan de bovenkant van dit kleine kaartje. Aan de binnenkant heb ik het ook versierd en daar een geponste strook geplakt, waar je dan het geld in kan doen. Zeg nou zelf dit is toch veel leuker dan een witte envelop waar het geld in zit?...Ik heb het afdrukje met distress ingekleurd, het gaat nu weer veel beter nu het niet zo warm is. Het randje is geponst met een Martha Stewart pons en de steentjes heb ik opgeplakt met behulp van een i-rock, geweldig apparaatje...zo makkelijk om mee te nemen(naar de tuin, op vakantie enz) waar je niet zo snel een stopkontakt bij de hand hebt. Ik vind hem super... Ik hoop dat jullie weer met plezier naar mijn bloggie zijn gekomen en laat even weten wat jullie er van vinden. Morgen mijn laatste dag op mijn werk dan kan ik ook gaan genieten van een verdiende vakantie, maar mijn laptop en knutselspullen gaan mee hoor!! want ik kan niet zonder...Groetjes,

20 opmerkingen:

  1. Prachtig mooi gemaakt en een heel leuk idee. heb je het roze hartje al gebruikt.Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea , wat een ontzettend leuk setje heb je gemaakt ! Een heel leuk idee om eens te liften........ Fijne vakantie !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieffie Thea leuk idee

    ik vind het een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is schitterend zeg, en heel leuk om te krijgen! De afdruk is heel mooi ingekleurd en het geheel is prachtig versierd!

    Hartelijk bedankt Thea voor je hulp bij mijn droomcarousel! Helaas...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige creatie Thea! Fijne vakantie gewenst, geniet er lekker van! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,
    dat is een schattig cadeau doosje!
    en zo leuk zo'n klein kaartje erbij :)
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat prachtig en zo schattig! Ook jij hebt er de vaart in zitten.
    Jammer dat ik voorlopig nog niet jarig ben!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend gemaakt Thea,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk setje Thea.
    Nou hier zal die jarige jop wel heel blij mee zijn.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi!
    Oh my, this is gorgeous, Thea!!
    STUNNING!

    Hugs Ida:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig en origineel doosje/kaartje is dit, en een hele fijne vakantie geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super Thea, ziet er zoals altijd weer geweldig uit
    en je hebt helemaal gelijk dat het leuker geven is dan een witte enveloppe

    fijne vakantie en geniet ervan je hebt het verdiend
    groetjes HIl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww wat een mooie creatie heb je gemaakt Thea! Prachtig van kleur en hele mooie bloemen. Echt veel leuker dan een witte envelop! Fijne vakantie, geniet er lekker van!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supper mooi gemaakt Thea en je hebt gelijk dit is altijd fijner dan een gewone envelop.Prettige vakantie!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,
    Ik kwam vis de webshop op je blog terecht, wat een prachtige dingen staan hier zeg.
    Ik had via de webshop een email gestuurd maar kreeg een mail delivery.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een ontzettend mooi setje heb je gemaakt! Heeeeeeeeeel veel plezier op vakantie met je freubels en laptop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Absolutely stunning set Thea! I love the colors, the box, the card, your coloring, the pretty flowers. Wow! I would love to make something like this to give a little gift in. It is so beautiful! How lucky for the recipient! Hugs, Cami

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,
    Mooi gemaakt!

    En uiteindelijk nog bedankt voor je kaartje ,hij is erg mooi!(ik moest wel lachen om je verhaaltje haha)

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. http://friends.rambler.ru/rairetabor@rambler.ru http://friends.rambler.ru/ettorneso@rambler.ru
    aqua teen wallpaper teen beauty contest

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.