woensdag 16 december 2009

Magic Dots...

Hoi Allemaal, leuk dat jullie weer even komen kijken wat ik nu weer in elkaar gefreubeld heb. Deze week heb ik met Magic Dots zitten stoeien. Dit is weer een techniek van Nellie Snellen. Het lukt haar toch steeds weer om met iets anders te komen. Ik vond dit er wel leuk uitzien en ben er mee aan de slag gegaan. Er zijn nog niet zoveel voorbeelden van, maar op de site van Nellie kan je wel een paar voorbeelden vinden en je kan daar ook een paar patronen downloaden. Er komt ook nog een boekje, maar die is volgens mij nog niet uit(weet dit niet zeker).
Dit is mijn tweede kaartje met de magic dots. Voor dit kaartje heb ik Magnolia papier en tekst gebruikt, maar geen magnolia stempel. Deze keer heb ik een stempel van House Mouse gebruikt, ik vond deze stempels TIG jaar geleden al erg leuk en heb er toen ook een paar gekocht op een beurs, maar nu hebben we zelf een aantal te koop in onze onlineshop. Grappig he!! hoe het kan lopen.
Dit zijn dan de Magic Dots, zoals je kan zien zijn er verschillende kleuren. Ze staan in onze onlineshop bij de accessoires. Ga maar even een kijkje nemen er staat daar ook nog een uitleg bij. Wie weet wordt jij net zo enthousiast als ik.



Posted by Picasa

15 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super leuke kaartjes. De onderste is ook een schatje, mooie kleuren. En nogmaals bedankt voor het leuke cadeau, ik ga er ook gauw mee aan de gang, maar eerst mijn kastje afmaken!!! Is zo gebeurd, ha,ha,ha.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaartjes zeg, erge leuke techniek lijkt het me om te doen!! lief die house mouse stempels, zitten erge leuke tussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beautys helemaal leuk die dots en wat een schatjes die house mouse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea
    Je kaartjes zijn weer super leuk geworden.
    En die house mouse die is helemaal te gek.
    xxMams

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    wat een leuke kaartjes!
    en zo leuk he die house mousjes :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea

    wat een beatys van kaarten ik vind het heel leuk die dots ga gauw even bij je kijken lijkt me leuk om te doen

    Groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi thea

    Leuke kaartjes heb je weer gemaakt
    En ook sterkte met de griep bij jullie in huis die nog steeds rond hangt
    En ja nu kun je aan de slag met je boom
    En hier houd het ook nog niet op hoor nu mag mijn moeder vanmiddag het ziekenhuis in om aan de andere kant een nieuwe heup dus wij kunnen weer heen en weer tussen door

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze echt heel gaaf die kaartjes, die dots zijn ook heel leuk, alleen persoonlijk heb ik een beetje iets tegen dingen van nellie snellen,maar ze zijn toppie hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaartjes Thea, ik ga eens snel kijken bij Nellie op de site hoe dat werkt. Die house mouse stempels die blijven inderdaad leuk zeg.
    Als ik je hier niet meer zie dan alvast hele fijne dagen!
    Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea je kaartje is weer superleuk. En leuk die house mouse stempels.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat prachtig zijn die Thea,leuke stempel,mooi papier.
    Nellie blijf zeker bezig zeg,hoe krijg ze het toch elke keer voor elkaar,

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.