zaterdag 13 december 2008

Us Being Together...


Ik vind deze stempels van Sugar Nellie zo leuk dat ik er nog maar een kaartje van heb gemaakt. Even geen kerstkaart, niet dat ik dat niet leuk vindt, maar gewoon even wat anders. Deze kaart is gemaakt van My Minds Eye designpapier, een cuttlebug mal, leuke bloemen van prima marketing, een pons van Fiskars, een een leuk bedeltje. De image is ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. Nog een fijne zaterdagavond en misschien tot morgen met een nieuw berichtje. Groetjes,

I love the stamps of Sugar Nellie, so I made another card with this one. Not a christmas card, but just one I would like to make now. This card is made with the designpaper of My Mind's Eye, a cuttlebug die, flowers from Prima Marketing and a nice bead.The image is coloured with the Derwent pencils. Have a nice evening and maybe a new card tomorrow. Greetings,

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer geweldig! Waar haal je toch al die inspiratie vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi thea,ook even een berichtje aan jou, het is een superkaart, maar dat wist je al. Nancy is weer voor mijn blog bezig geweest vanmiddag er staat een kaart op maar het is voor mij nog abacadabra. Gelukkig lukt dit nu wel. Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.