zondag 7 december 2008

Sketch Saturday

Voor de eerste keer vanaf mijn gloednieuwe laptop. Alle instellingen moesten weer even goed gezet worden, maar ik kan nu lekker snel bloggen, haha. Ja, die man van mij mag best met dit soort cadeautjes thuis komen.

Sketch Saturday heeft deze week een sketch van Mariska. Niet zo moeilijk deze week, met weinig verschillend designpapier (ik heb er maar een gebruikt) kun je al een leuke kaart maken. Wat ook fantastisch is aan deze sketch is dat je een keer een gewone kaart kan maken ipv. een vierkante. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van My Minds Eye (Quite Smitten) een mooie nieuwe lijn. De stempel is van Magnolia en het basiskarton van Bazzill. Leuk dat je langs bent geweest, ik ga nu weer verder met de huiskamer in kerstsfeer te brengen. Hier ben ik altijd wel een paar dagen zoet mee.........

For the first time from my brand new laptop. All the accounts had to be set properly, but now I can blog really fast, lol. Yes, that husband of mine can bring these kind of gifts home anytime.

Sketch Saturday has a sketch from Mariska this week. Not that hard this week, but with a little different designpaper (I used only one) you can make lovely cards. It's also great that it's a "normal" card and not a square one. The designpaper I used is from My Mind's Eye (Quite Smitten), a beautiful new line. The stamp is from Magnolia and the cardstock from Bazzill. Nice of you to stop by. I'm decorating the house for Christmas, so I'm going to continue with that. It's a few days work every year ......

8 opmerkingen:

  1. Wow your cards are beautiful and this blog is great! Wish I could read it all.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nog maar een keer dan. Het is weer een hele leuke kaart.
    Big hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card hun, loving the paper and the colour combo you have used, enjoy your decorating hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Thea!! Ik vind de hoofdkleur erg mooi en je embellishments zijn geweldig!! Bedankt voor je deelname aan Sketch Saturday deze week.

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, Love the papers you used. very nice :-)
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wo very wonderful card and beautiful colours !!!!
    thanks for joining us to S.S !!!
    hugs coco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, love the gorgoeus papers, thanks for joining us this week
    Gill x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, gorgeous card, I love the colours and the papers you have chosen.

    Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.