zondag 30 november 2008

Magnolia VS Stampavie - challenge 5

Zoals gezegd, hier ben ik dan alweer met de volgende challenge. Deze is van Magnolia vs Stampavie, mijn favoriete challenge blog. Ik vind de sketches altijd geweldig en ik heb van beide merken stempels genoeg om steeds maar weer mee te kunnen doen. Dit keer geen kerstkaart maar een lots of hugs kaart, ik vind deze stempel zo schattig, dat ik het niet kon laten om daar snel iets mee te doen. Het designpapier wat ik gebruikt heb is weer van My Minds Eye de Laundry line. De stempel is van Sarah Kay, en het basiskarton van Bazzill. Knuffels, THEA

As promised, here I am again with the next challenge. This is the one from Magnolia vs Stampavie, my favorite challenge blog. I love the sketches and I have enough stamps from both companies to make different cards everytime. This time no christmas card but 'a lots of hugs' card, I think this is such a cute stamp. I couldn't wait to use it. The designpaper is from My Mind's Eye (Laundry line). The stamp is from Sarah Kay, the cardstock is from Bazzill. Lots of hugs, Thea

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En leuk dat je mijn 1e volger bent. We bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je weer geweldige kaarten hebt gemaakt. Zeker die met de naaimachine, knap werk. Het is alleen niet bij te benen zoveel kaarten. Ik ben nog bezig met mijn ontwerpkaart voor het blog.
    liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello,



    Thank you for visiting my blog.

    Your work is also fabulous and you create lovely cards.

    I also visit other people’s blog to get more inspiration and ideas.



    Have fun on my blog.



    Hugs of (regards) Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart Thea ik kom regelmatig even piepen op uw blog,heel erg mooi
    groetjes Akkinaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card, wonderful colours and gorgeous image.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Thea, love the image and beautiful soft colours

    hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card hun, Hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Thea,
    this is a gorgeous card, i love the colours and image. joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben weer thuis. Jammer dat ik nog geen berichtje kan achterlaten op Paula's Blog.Groetjes en Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.