dinsdag 25 november 2008

Double Dutch challenge 5 - GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!! I WON !!!!!!

Yeah!! Yippie!! Ik heb de Double Dutch Challenge 5 gewonnen. Wat was ik verrast toen ik ging kijken naar challenge nr 6, en tot mijn grote verbazing zie ik daar mijn naam staan als winnaar van challenge 5. SUPER ! Meiden van het Double Dutch Team BEDANKT. Leuk dat jullie mijn Triangel-doosje zo mooi vonden. Tot de volgende challenge.

Yeah !! Hurray !! I've won the Double Dutch Challenge 5. I was surprised when I looked at challenge 6 and saw my name as the winner of the previous challenge. SUPER ! THANKS to all the girls of the Double Dutch Team. Nice that you love my triangle box so much. See you for the next challenge.

2 opmerkingen:

  1. PROFICIAT Thea Het is dan ook een super doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie, je eerste Challenge gewonnen. Dit is een gedenkwaardig moment. Er zullen er vast meerdere volgen! Hugs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.